Więcej pyłu!

Nie przegonimy tak szybko wulkanicznego pyłu. Bo pył się sprzedaje. BBC News Online zanotowało w sobotę 17 kwietnia 5 milionów unikalnych wejść na swoje strony, a następnego dnia 5.5 miliona. To, jak do tej pory, dwa najwyższe szczyty popularności serwisu.

The busiest single story was the breaking news about the volcano last Thursday with an astonishing four million views in one day – the busiest story of 2010 so far. (źródło: The Guardian, link za źródłem)

Nowy bożek redaktorów: Eyjafjallajökull.

(To tak a propos ostatniego wpisu. Mechanizm jasny: pokazanie pyłu -> panika ludzi -> pokazanie paniki ludzi -> jeszcze większa panika ludzi -> więcej pyłu, a jak nie ma pyłu, to chociaż prognozy, że będzie więcej pyłu -> jeszcze większa panika ludzi -> pokazanie tej podkręconej paniki i spirala „teraz” się kręci.)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s