O człowieku, który dłuższy pobyt w jednym miejscu uważa za nieszczęście

Jarka Sępka obserwuję od lat. Zacząłem, gdy w Perth, w Australii, zarabiał pieniądze na motocyklową podróż wzdłuż wybrzeży kangurzego kontynentu. W międzyczasie doczytywałem relacje z wcześniejszej podróży samochodem po USA. Już wtedy myślałem: Kiedyś będziemy czytali książki tego chłopaka. Dlatego kibicowałem mu, gdy jechał przez Afrykę od Egiptu po RPA. Minęło kilka kolejnych lat i oto jest książka: W 80 dni dookoła świata (nie wyjeżdżając z Londynu).

Póki co w ciemno, bo książki jeszcze nie mam, ale polecam! (A w ciemno polecam tylko to, o czym wiem, że jest owocem życiowej pasji.)

Skomentuj

