Zasłyszane na obrzeżach Starówki podczas nocy muzeów od pani, która nagle poczuła kulturalny zew, wyszła z bramy i podążyła za tłumem, by poznawać skarby Torunia: gdzie jest ta chrzaniona fontanna!?

* * *

Z działu „zapętlenie kultury popularnej”: Dolly Parton nie wygrała konkursu na własnego sobowtóra (!?!!?!!?!). Przegrała z mężczyzną, który był do niej bardziej podobny, niż ona sama (to mnie akurat nie dziwi).

* * *

Siedzę w kawiarence internetowej i ustawiam w Wordzie 2007 druk z dwóch stron. Kątem oka widzę, że gość siedzący koło mnie robi to samo i jest kilka kroków dalej. Pytam się go, gdzie się wklikać, żeby otworzyła się zakładka, która jemu się teraz wyświetla. Mówi: bo ja studiuję informatykę i pokazuje mi, gdzie to znaleźć. Po drodze szybko zmieniam wymiary marginesów przeskakując pomiędzy poszczególnymi polami TABem. On na to: o, używasz taba, jestem pod wrażeniem.

Taki ze mnie bystrzak.

4 myśli na temat “

  1. To w Toruniu jest jakaś fontanna? chyba nie chodzi o tego grajka na samym środku rynku co żaby wyprowadził? o0

    P.S. ómg widzę FOTO w prawym górnym rogu!~!~~!!~!~!

    P.P.S. Jak zdaje się wiesz, ja studiowałem a pewnie bym nie wiedział, za to nauczyli mnie \documentclass[twoside], które oczywiście wykorzystuję na co dzień :]

    1. GiM, z Twojej wypowiedzi zrozumiałem tylko pierwsze zdanie, a PSów nie rozumiem ni w ząb :) Dlatego tylko do fontanny się ustosunkuję. Otóż, tak, jest jeszcze inna fontanna, ta która jest przed Harmonijką skonstruowana za grube miliony i ze światełkami oraz muzyką.

Skomentuj

