Rewolucyjna Partia Chleba i Cukru

Niedziela wieczór, przed kolacją.
– Wafelki, migdały, pieguski, kindery, sok, mleko… wszystko dziś kupiłeś, tylko chleba nie!
– Chleba nie kupiłem, bo za drogi. Nastały ciężkie czasy – musimy żywić się słodyczami.

*

Poniedziałek rano, w piekarni.
– Sojowy, czy omega?
– Sojowy.
– Trzy złote.
– Pamiętam czasy, kiedy był po 2.45 – rozmarzam się.
– A ja, kiedy był po 2.10!
– Piękne czasy. I nie tak znowu odległe.
– Oj, w ogóle nieodległe. Pamiętam nawet, jak wtedy głosowałam.
– Dobrze, czy źle?
– Źle.
– Czas powołać Partię Chleba.
– I Cukru.
– Partię Chleba i Cukru.
Pani z piekarni śmieje się, a ja wychodząc uświadamiam sobie rewolucyjność postulatów PChiC i wstawiam w nazwę rewolucję: Rewolucyjna Partia Chleba i Cukru. Będzie rzeź.

4 thoughts on “Rewolucyjna Partia Chleba i Cukru

  1. Proponuję połączyć siły z rebeliantami paliwowymi..Rewolucyjna Partia Chleba Cukru i Benzyny brzmi całkiem groźnie:D

    1. Niezły pomysł. Ja chciałem bardziej pacyfistycznie jeszcze rozwinąć: Rewolucyjna Partia Chleba, Cukru i Soi (ukłon w stronę rewolucyjnie usposobionych wegetarian), ale benzyna brzmi dużo lepiej, tak… zapalnie, no i grupa docelowa większa :) To jak – funkcję wiceprezesa bierzesz? ;)

  2. Jak załatwisz wizytówki to biorę:D zawsze to będzie czym się pochwalić przed kumplami:)

    P.S. Nie widzieć czemu nie mogłem wystawić tego komentarza..tekst znikał ale publikacji nie było:/ jakąś cenzurą mi tu jedzie:D:D

    1. no pewnie, najpierw wizytówki, a dopiero potem chleb, to oczywiste :)

      trafiłeś do spamu, nie wiedzieć czemu; klinąłem jednak na „to nie jest intruz” i ponownie jesteś traktowany jako prawowity członek Partii :D

Skomentuj

