Blog Day 2012

Dziś Blog Day 2012. Blogerzy świętują i w ramach kultury darów – gdzie darem jest rekomendacja – polecają ulubione blogi. Pochwalę się: spotkał mnie taki zaszczyt i zostałem polecony przez dziewczyny prowadzące bloga Dietetycznie siostro! Wyróżnienie jest mi szczególnie miłe, bo pochodzi od kobiet czytanych przede wszystkim przez kobiety, czyli przez moją podstawową grupę docelową.

Przy tej okazji i ja polecę kilka blogów:

  • SmarterPoland.pl – Przemek Biecek uczy krytycznego myślenia. Bezgranicznie ufasz liczbom, wykresom i wynikom badań? Jeśli tak – koniecznie czytaj tego bloga.

  • ASZdziennik – polski The Onion. Moje podstawowe źródło wiedzy o polskiej polityce. Zamiast legitymizować absurdy – ASZdziennik demaskuje je i okrutnie wyśmiewa. Duży plus za elegancki balans ideologiczny.

  • Warsztat badacza komunikacji – mam wrażenie, że nazwa tego bloga jest zbyt wąska i nie oddaje w pełni zakresu działalności podejmowanej przez Emanuela Kulczyckiego. Dziś to duża – i ciągle się rozrastająca – baza wiedzy na temat robienia nauki w epoce internetu.

  • Vontrompka.com – inspirująca rzecz, sprawny miszmasz słów i grafiki, staropolszczyzny i marketingowego bełkotu, spraw wysokich i niskich, wyobraźni i przyziemności. Wysokiej próby odszufladkowywanie umysłu.

  • Z archiwum dawnej prasy – kiedy czytam te stare wycinki, mam wrażenie, że historia toczy się dużo wolniej niż nam się wydaje. Mała próbka poniżej:

Pończochy przyczyną samobójstwa, Ilustrowany Kurjer Codzienny, 1926

Pończochy przyczyną samobójstwa, Ilustrowany Kurjer Codzienny, 1926. Źródło: http://staraprasa.blox.pl/2012/05/Ponczochy-przyczyna-samobojstwa-Ilustrowany.html

 

Skomentuj

