Epitafium dla konsultantów politycznych

Ciekawy tekst o roli analityków danych w prowadzeniu kampanii prezydenckiej Baracka Obamy. Zamiast pytać konsultantów politycznych o trendy w społeczeństwie, ekipa Obamy stara się wybadać każdego wyborcę korzystającego z internetu na tyle, żeby targetować przekaz pod jego profil:

Zakres prowadzonych działań wskazuje na istotną zmianę w polityce – wyborcy oczekują, że będą mogli natrętnie przyglądać się kandydatom, a tymczasem dzieje się odwrotnie. (źródło: MotherJones.com; tłum. moje – WW)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s