PETYCJA o przywrócenie starej wersji tłumaczenia interfejsu użytkownika na blogach WordPress.com

Mam wrażenie, że nikt normalny (pozdro, Aubrey! ;)) nie będzie chciał rejestrować się w serwisie petycjeonline.pl, żeby oddać głos w tak nieważnej sprawie, więc proponuję wersję dla leniwych, czyli ankietę.

Żebyście nie mieli najmniejszych wątpliwości, jak głosować, przeczytajcie najpierw treść petycji:

Zwracamy się z prośbą do zespołu pracującego nad polskojęzyczną wersją serwisu WordPress.com, aby przywrócona została stara wersja tlumaczenia interfejsu użytkownika. Wśród najbardziej irytujących zmian można wymienić:
– „wpis” zamiast „zaloguj”;
– „wypis” zamiast „wyloguj”;
– „do zamieszczenia” zamiast „opublikuj”;
– „wykaz” zamiast „podgląd”;
– „dziennik” zamiast „blog”.
Wprowadzone zmiany są nieintuicyjne, niezgodne z powszechnie przyjętymi nazwami standardowych przycisków i utrudniające obsługę interfejsu w serwisie WordPress.com.

OK, a teraz ankieta:

Dzięki! Wyślę to później ludziom od WordPressa, jeśli się okaże, że uważacie podobnie, jak ja.

A gdybyście mimo wszystko chcieli oddać głos w petycji, to proszę, kliknijcie tu: Podpisz petycję.

4 myśli na temat “PETYCJA o przywrócenie starej wersji tłumaczenia interfejsu użytkownika na blogach WordPress.com

  1. Wojtek..stajesz sie poważnym liderem spolecznosci WordPressa:) prawie jak niejaki „Staruch” w Legii Warszawa:D p.s. To jest mój pierwszy komentarz wystawiony przez komóre..niedlugo calkowicie pozbęde się kompa:)

    1. Hehe, no właśnie problem polega na tym, że trochę tego nie przemyślałem, bo generalnie nie ma społeczności wordpressa, więc trochę wołam na puszczy :)

      A co do komentowania z komórki, to Ty zło i belzebubizm uprawiasz. Komórka jest do dzwonienia ;P

      1. Ej to może właśnie będziesz inicjatorem powstania takiej społeczności!! to już byłby wyczyn niemal historyczny:D
        Nie znasz się…net w komórce to świetna sprawa:P lepiej się przyznaj, że po prostu nie masz kasy, żeby korzystać z sieci w komie:D (mnie też nie byłoby stać gdyby firma nie płaciła rachunków:))

        1. Zajrzałem na pl.wordpress.com i po przejrzeniu kilku blogów stwierdzam, że ta społeczność – gdyby została przeze mnie skonsolidowana i zmobilizowana – byłaby niezwykle egzotyczna. I wcale nie byłbym największym dziwolągiem :D

          A czytania w komórce nie lubię, bo wielkie idee (takie jak moja petycja!) źle wyglądają na małych ekranikach ;-) No i oczywiście chodzi o kasę – muszę przyznać, że sam nie chciałbym jakoś dodatkowo płacić za moje blogaskowe notki :)

Dodaj komentarz